WYPRZEDAŻ! Na wybrane produkty do - 70%!

×
Wyszukaj produkty:

FAQ

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie składamy w trybie Preorder ( więcej o trybie zamówień w odpowiedniej zakładce na stronie), wystarczy, że klikniesz na interesującą Cię rzecz, wybierzesz opcję standardową bądź premium, dodasz artykuł do koszyka, który sam intuicyjnie przeprowadzi Cię przez wybór dostawy, aż po płatności.

 

Jakie są rodzaje płatności?

W naszym sklepie możesz płacić za pomocą przelewów internetowych w płatnościach PayU oraz przy odbiorze – za pobraniem.

Wprowadzamy także z firmą PayU ich innowacyjny produkt w postaci odroczonych płatności. Zamawiasz u nas interesujący Cię artykuł – a kwota za niego pobierana jest z Twojego konta dopiero, gdy go od nas otrzymasz.

 

Jaki jest termin płatności?

Płatności regulowane są na bieżąco w czasie rzeczywistym lub w płatnościach odroczonych, czyli wraz z otrzymaniem od nas przesyłki bądź przy odbiorze przesyłki płatne u kuriera.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Produkty dostępne na stanie magazynowym wysyłamy w 24-48H. Produkty na zamówienie wykonujemy w przeciągu 7-14 dni od momentu otrzymania informacji o zakupionym przedmiocie. Czas realizacji jest dłuższy niż standardowy czas w innych sklepach, ale pamiętaj – każdą rzeczy wykonujemy na Twoje indywidualne zamówienie.

 

Czy można zwrócić zakupiony towar? Jak to zrobić?

Tak, zgodnie z prawem konsumenckim – dokonując zakupów „ na odległość” w sklepie internetowym masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru – więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Czy można wymienić towar? Jak to zrobić?

Tak, zgodnie z prawem konsumenckim – dokonując zakupów „ na odległość” w sklepie internetowym masz 14 dni na wymianę zakupionego towaru – więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

 

Ile czasu po odesłaniu towaru mogę spodziewać się zwrotu należności?

Po rozpatrzeniu formularza zwrotu/wymiany towaru oraz zapoznaniem się ze stanem odesłanego produktu, – jeżeli weryfikacja zwrotu będzie podstawna, a produkt nie będzie nosił śladów użytkowania i będzie produktem pełnowartościowym – zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 30 dni. Zazwyczaj trwa to krócej.

 

Mam wątpliwość w sprawie rozmiaru, kto może mi pomoc?

Przed wyborem produktu prosimy o dokładne zapoznanie się z jego opisem, to w nim znajdziesz dokładne wymiary wszystkich rozmiarów. Jeżeli nadal masz wątpliwości skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nasz wiadomość – nasz dział obsługi technicznej postara się pomóc Ci jak najszybciej.

 

Jak dbać o wasze produkty?

Do każdego dostarczonego przez nas produktu dołączamy papierową etykietę, na której podajemy dokładny skład materiału, z którego wykonaliśmy dla Ciebie produkt. Dodatkowo informacje na temat pielęgnacji tkanin znajdziesz na naszej stronie w zakładce „Pielęgnacja”

 

Jakiego pochodzenia, rodzaju i klasy są materiały, z których wykonywane są wasze produkty?

Nasze produkty wykonujemy z materiałów pochodzących z Włoch, USA oraz Turcji. Ważne jest dla nas, aby były one najwyższej jakości – stąd przed wyborem konkretnego materiału do produkcji testujemy ich kilkanaście – tak by klient otrzymał produkt najwyższej klasy. Stawiamy na jakość i wierzymy, że klient, który zrobi u nas zakupy, będzie usatysfakcjonowany jakością produktu i wróci do nas jeszcze nie raz J

 

Czy szyjecie na miarę?

Tak, jesteśmy jednocześnie marką odzieżową jak i pracownią krawiecką – to idealne połączenie pozwala nam tworzyć produkty specjalnie dla Ciebie. Jeżeli jesteś zainteresowana/ny personalizowaniem produktu to zachęcamy do skorzystania z opcji premium przy zakupie pozycji w naszym sklepie.

 

Czy są przewidywane kody rabatowe?

Oczywiście, nasi klienci mogą liczyć na specjalne kody rabatowe, które będziemy udostępniać między innymi na naszym Facebook, Instagram oraz będziemy dołączać do wysyłanych zamówień.